APA:
کپیشاکری نیا، ایرج. (1389). تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی. مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، 3(3)، 56-63. SID. https://sid.ir/paper/446010/fa
Vancouver:
کپیشاکری نیا ایرج. تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی. مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی[Internet]. 1389؛3(3):56-63. Available from: https://sid.ir/paper/446010/fa
IEEE:
کپیایرج شاکری نیا، “تحلیل کیفی تبلیغات تجاری و جنبه های اخلاقی آن در پزشکی،” مجله ایرانی اخلاق و تاریخ پزشکی، vol. 3، no. 3، pp. 56–63، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/446010/fa