APA:
کپیشهنی ییلاق، منیجه، حاجی یخچالی، علیرضا، حقیقی، جمال، و بهروزی، ناصر. (1388). تاثیر آموزش فرآیند حل مساله خلاق (CPS) بر تفکر علمی, خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، 16(2)، 37-70. SID. https://sid.ir/paper/449987/fa
Vancouver:
کپیشهنی ییلاق منیجه، حاجی یخچالی علیرضا، حقیقی جمال، بهروزی ناصر. تاثیر آموزش فرآیند حل مساله خلاق (CPS) بر تفکر علمی, خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز. دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)[Internet]. 1388؛16(2):37-70. Available from: https://sid.ir/paper/449987/fa
IEEE:
کپیمنیجه شهنی ییلاق، علیرضا حاجی یخچالی، جمال حقیقی، و ناصر بهروزی، “تاثیر آموزش فرآیند حل مساله خلاق (CPS) بر تفکر علمی, خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز،” دست آوردهای روانشناختی (علوم تربیتی و روان شناسی)، vol. 16، no. 2، pp. 37–70، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/449987/fa