APA:
کپینجات، سیدامیررضا، کوثرنشان، محمدرضا، و میرزاده، اکبر. (1388). تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران). بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 7(35)، 72-84. SID. https://sid.ir/paper/467008/fa
Vancouver:
کپینجات سیدامیررضا، کوثرنشان محمدرضا، میرزاده اکبر. تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1388؛دوره جدید - 7(35):72-84. Available from: https://sid.ir/paper/467008/fa
IEEE:
کپیسیدامیررضا نجات، محمدرضا کوثرنشان، و اکبر میرزاده، “تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران)،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 7، no. 35، pp. 72–84، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/467008/fa