APA:
کپیجعفری ثانی، حسین، بلوچ زاده، فاطمه، و بهمن آبادی، سمیه. (1391). رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 7(4 (پیاپی 8))، 41-51. SID. https://sid.ir/paper/478021/fa
Vancouver:
کپیجعفری ثانی حسین، بلوچ زاده فاطمه، بهمن آبادی سمیه. رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1391؛7(4 (پیاپی 8)):41-51. Available from: https://sid.ir/paper/478021/fa
IEEE:
کپیحسین جعفری ثانی، فاطمه بلوچ زاده، و سمیه بهمن آبادی، “رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 7، no. 4 (پیاپی 8)، pp. 41–51، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/478021/fa