APA:
کپیشکاری، عباس، سبحانی نژاد، مهدی، و بهروی، فری ناز. (1392). مقایسه دو شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی و سنتی از دید معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر شوش. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، 20 (دوره جدید)(2)، 91-108. SID. https://sid.ir/paper/485966/fa
Vancouver:
کپیشکاری عباس، سبحانی نژاد مهدی، بهروی فری ناز. مقایسه دو شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی و سنتی از دید معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر شوش. پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)[Internet]. 1392؛20 (دوره جدید)(2):91-108. Available from: https://sid.ir/paper/485966/fa
IEEE:
کپیعباس شکاری، مهدی سبحانی نژاد، و فری ناز بهروی، “مقایسه دو شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی توصیفی و سنتی از دید معلمان و مدیران مدارس دوره ابتدایی شهر شوش،” پژوهش های آموزش و یادگیری (دانشور رفتار)، vol. 20 (دوره جدید)، no. 2، pp. 91–108، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/485966/fa