APA:
کپیغفاری، فرهاد، جعفری، پژمان، و امیرمدحی، اشکان. (1390). مطالعه رابطه ای ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی. علوم مدیریت ایران، 6(24)، 41-66. SID. https://sid.ir/paper/486647/fa
Vancouver:
کپیغفاری فرهاد، جعفری پژمان، امیرمدحی اشکان. مطالعه رابطه ای ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1390؛6(24):41-66. Available from: https://sid.ir/paper/486647/fa
IEEE:
کپیفرهاد غفاری، پژمان جعفری، و اشکان امیرمدحی، “مطالعه رابطه ای ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتری در صنعت بانکداری: مدل مقایسه ای خدمات سنتی و الکترونیکی،” علوم مدیریت ایران، vol. 6، no. 24، pp. 41–66، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/486647/fa