APA:
کپیخالدیان، محمد، شوشتری، مژگان، ملکی، حمید، و هاشمی، محمدعلی. (1392). اثربخشی مداخلات روانشناختی- آموزشی بر عملکرد تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی. مطالعات ناتوانی، 3(3)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/493452/fa
Vancouver:
کپیخالدیان محمد، شوشتری مژگان، ملکی حمید، هاشمی محمدعلی. اثربخشی مداخلات روانشناختی- آموزشی بر عملکرد تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1392؛3(3):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/493452/fa
IEEE:
کپیمحمد خالدیان، مژگان شوشتری، حمید ملکی، و محمدعلی هاشمی، “اثربخشی مداخلات روانشناختی- آموزشی بر عملکرد تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی،” مطالعات ناتوانی، vol. 3، no. 3، pp. 0–0، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493452/fa