APA:
کپیتونی، نورعلی، و یوسفی، رضا. (1392). مقایسه تاثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم, در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مراکز پیش دانشگاهی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 8(4 (پیاپی 12))، 56-64. SID. https://sid.ir/paper/497416/fa
Vancouver:
کپیتونی نورعلی، یوسفی رضا. مقایسه تاثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم, در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مراکز پیش دانشگاهی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1392؛8(4 (پیاپی 12)):56-64. Available from: https://sid.ir/paper/497416/fa
IEEE:
کپینورعلی تونی، و رضا یوسفی، “مقایسه تاثیر روش تدریس مشارکتی مبتنی بر بحث گروهی و روش تدریس توضیحی مبتنی بر کنترل مستقیم, در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مراکز پیش دانشگاهی،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 8، no. 4 (پیاپی 12)، pp. 56–64، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/497416/fa