APA:
کپیعزیزی، شهریار، روستاییان، بهناز، قرچه، منیژه، و حاجی پور، بهمن. (1394). اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 39-52. SID. https://sid.ir/paper/509254/fa
Vancouver:
کپیعزیزی شهریار، روستاییان بهناز، قرچه منیژه، حاجی پور بهمن. اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):39-52. Available from: https://sid.ir/paper/509254/fa
IEEE:
کپیشهریار عزیزی، بهناز روستاییان، منیژه قرچه، و بهمن حاجی پور، “اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 39–52، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509254/fa