APA:
کپیایمانی، معصومه، علیزاده، حمید، کاظمی، فرنگیس، و غباری بناب، باقر. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی، 6(24 )، 1-29. SID. https://sid.ir/paper/513157/fa
Vancouver:
کپیایمانی معصومه، علیزاده حمید، کاظمی فرنگیس، غباری بناب باقر. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1395؛6(24 ):1-29. Available from: https://sid.ir/paper/513157/fa
IEEE:
کپیمعصومه ایمانی، حمید علیزاده، فرنگیس کاظمی، و باقر غباری بناب، “تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 6، no. 24 ، pp. 1–29، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513157/fa