Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

595
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

432
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 29

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایمانی، معصومه، علیزاده، حمید، کاظمی، فرنگیس، و غباری بناب، باقر. (1395). تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی، 6(24 )، 1-29. SID. https://sid.ir/paper/513157/fa

    Vancouver: کپی

    ایمانی معصومه، علیزاده حمید، کاظمی فرنگیس، غباری بناب باقر. تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1395؛6(24 ):1-29. Available from: https://sid.ir/paper/513157/fa

    IEEE: کپی

    معصومه ایمانی، حمید علیزاده، فرنگیس کاظمی، و باقر غباری بناب، “تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مساله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 6، no. 24 ، pp. 1–29، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513157/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا