APA:
کپیبیات، روح اله، و مرندی، مهسا. (1395). تبیین تاثیر تداعی-های برند مؤثر بر شکل-گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلی بر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان). گردشگری و توسعه، 5(1 (پیاپی 7) )، 64-83. SID. https://sid.ir/paper/515123/fa
Vancouver:
کپیبیات روح اله، مرندی مهسا. تبیین تاثیر تداعی-های برند مؤثر بر شکل-گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلی بر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان). گردشگری و توسعه[Internet]. 1395؛5(1 (پیاپی 7) ):64-83. Available from: https://sid.ir/paper/515123/fa
IEEE:
کپیروح اله بیات، و مهسا مرندی، “تبیین تاثیر تداعی-های برند مؤثر بر شکل-گیری تصویر مقصد گردشگری در بین گردشگران داخلی بر اساس برندسازی مقصد گردشگری (مطالعه مقایسه ای قزوین و اصفهان)،” گردشگری و توسعه، vol. 5، no. 1 (پیاپی 7) ، pp. 64–83، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515123/fa