APA:
کپیکروبی، مهدی، وفایی، امیرعباس، و سیدی، پیمان. (1396). عوامل مؤثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژة برند مقصد گردشگری مورد مطالعه: گردشگران بازدیدکننده از کاخ گلستان در تهران. گردشگری و توسعه، 6(1 (پیاپی 10) )، 1-23. SID. https://sid.ir/paper/515957/fa
Vancouver:
کپیکروبی مهدی، وفایی امیرعباس، سیدی پیمان. عوامل مؤثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژة برند مقصد گردشگری مورد مطالعه: گردشگران بازدیدکننده از کاخ گلستان در تهران. گردشگری و توسعه[Internet]. 1396؛6(1 (پیاپی 10) ):1-23. Available from: https://sid.ir/paper/515957/fa
IEEE:
کپیمهدی کروبی، امیرعباس وفایی، و پیمان سیدی، “عوامل مؤثر بر رضایت کلی با نقش میانجی ارزش ویژة برند مقصد گردشگری مورد مطالعه: گردشگران بازدیدکننده از کاخ گلستان در تهران،” گردشگری و توسعه، vol. 6، no. 1 (پیاپی 10) ، pp. 1–23، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515957/fa