APA:
کپیبادله، علیرضا. (1396). تاثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 13(44 )، 131-151. SID. https://sid.ir/paper/516656/fa
Vancouver:
کپیبادله علیرضا. تاثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛13(44 ):131-151. Available from: https://sid.ir/paper/516656/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بادله، “تاثیر محتوای الکترونیکی و تدریس به روش کارگاهی در یادگیری و یادداری درس ریاضی،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 13، no. 44 ، pp. 131–151، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516656/fa