APA:
کپیصمدی، معصومه، و مزیدی، محمد. (1384). بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی - یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت
. روانشناسی و علوم تربیتی، 35(1)، 177-198. SID. https://sid.ir/paper/55652/fa
Vancouver:
کپیصمدی معصومه، مزیدی محمد. بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی - یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت
. روانشناسی و علوم تربیتی[Internet]. 1384؛35(1):177-198. Available from: https://sid.ir/paper/55652/fa
IEEE:
کپیمعصومه صمدی، و محمد مزیدی، “بررسی امکان نزدیک سازی یافته های مکاتب تجربه گرایی منطقی و عمل گرایی در زمینه نقش معلم و فراگیر در فرایند یاددهی - یادگیری و آثار آن بر تعلیم و تربیت
،” روانشناسی و علوم تربیتی، vol. 35، no. 1، pp. 177–198، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/55652/fa