APA:
کپیعجم، علی اکبر. (1394). نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 15(29)، 215-226. SID. https://sid.ir/paper/59075/fa
Vancouver:
کپیعجم علی اکبر. نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1394؛15(29):215-226. Available from: https://sid.ir/paper/59075/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر عجم، “نقش آمادگی خودراهبری در یادگیری و گرایش به تفکر انتقادی در تعامل دانشجویان در محیط آموزش تلفیقی،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 15، no. 29، pp. 215–226، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59075/fa