APA:
کپیولی زاده، سوسن، رحمانی، آزاد، داوودی، عارفه، و امینیایی، نسیم. (1390). مقایسه تاثیر آموزش و ارزیابی بالینی به روش مجموعه کار با روش تلفیقی, بر یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری در محیط های بالینی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(3 (پیاپی 32))، 245-253. SID. https://sid.ir/paper/59127/fa
Vancouver:
کپیولی زاده سوسن، رحمانی آزاد، داوودی عارفه، امینیایی نسیم. مقایسه تاثیر آموزش و ارزیابی بالینی به روش مجموعه کار با روش تلفیقی, بر یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری در محیط های بالینی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(3 (پیاپی 32)):245-253. Available from: https://sid.ir/paper/59127/fa
IEEE:
کپیسوسن ولی زاده، آزاد رحمانی، عارفه داوودی، و نسیم امینیایی، “مقایسه تاثیر آموزش و ارزیابی بالینی به روش مجموعه کار با روش تلفیقی, بر یادگیری شناختی دانشجویان پرستاری در محیط های بالینی،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 3 (پیاپی 32)، pp. 245–253، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59127/fa