مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,922
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

620
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

5

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی ارتباط سبک های یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 40 | صفحه پایان 46

چکیده

 مقدمه: موضوع ارتباط بین سبک یادگیری فراگیران و روش تدریس ترجیحی مورد پسند آنها, در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. مطالعه حاضر به بررسی این رابطه می پردازد. روشها: در این مطالعه توصیفی – تحلیلی با استفاده از پرسشنامه سبکهای یادگیری کلب, ارتباط سبک یادگیری دانشجویان ترم اول تا هشتم پرستاری با روش تدریس مورد پسند آنها, مورد مطالعه قرار گرفت. آزمودنیها به صورت نمونه گیری طبقه ای انتخاب شدند. یافته ها: نتایج به دست آمده نشان داد که بین سبک یادگیری و برخی روشهای تدریس رابطه وجود دارد. این ارتباط در دروس عملی مشاهده نشد. بحث: توجه معلمان به سبک یادگیری دانشجویان و شناسایی آنها احتمالا در انتخاب شیوه مناسب تدریس, آنها را یاری خواهد کرد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

صالحی، شایسته، سلیمانی، بهرام، امینی، پروانه، و شاهنوشی، احترام. (1379). بررسی ارتباط سبک های یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 1(1 (پیاپی 1))، 40-46. SID. https://sid.ir/paper/59142/fa

Vancouver: کپی

صالحی شایسته، سلیمانی بهرام، امینی پروانه، شاهنوشی احترام. بررسی ارتباط سبک های یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1379؛1(1 (پیاپی 1)):40-46. Available from: https://sid.ir/paper/59142/fa

IEEE: کپی

شایسته صالحی، بهرام سلیمانی، پروانه امینی، و احترام شاهنوشی، “بررسی ارتباط سبک های یادگیری و روشهای آموزشی ترجیحی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 1، no. 1 (پیاپی 1)، pp. 40–46، 1379، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59142/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button