APA:
کپیپیشگاهی، علیرضا، دره شیری، شهلا، اولیا، محمدباقر، حلوانی، ابوالحسن، نوری ماجلان، نادر، سلمان روغنی، حسن، عقیلی، حسین، کرمانی القریشی، محمد، و لطفی، محمدحسن. (1388). اثر روش یادگیری فعال بر میزان رضایت و ماندگاری اطلاعات دانشجویان دوره فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی یزد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 9(3 (پیاپی 23))، 208-215. SID. https://sid.ir/paper/59197/fa
Vancouver:
کپیپیشگاهی علیرضا، دره شیری شهلا، اولیا محمدباقر، حلوانی ابوالحسن، نوری ماجلان نادر، سلمان روغنی حسن، عقیلی حسین، کرمانی القریشی محمد، لطفی محمدحسن. اثر روش یادگیری فعال بر میزان رضایت و ماندگاری اطلاعات دانشجویان دوره فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی یزد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1388؛9(3 (پیاپی 23)):208-215. Available from: https://sid.ir/paper/59197/fa
IEEE:
کپیعلیرضا پیشگاهی، شهلا دره شیری، محمدباقر اولیا، ابوالحسن حلوانی، نادر نوری ماجلان، حسن سلمان روغنی، حسین عقیلی، محمد کرمانی القریشی، و محمدحسن لطفی، “اثر روش یادگیری فعال بر میزان رضایت و ماندگاری اطلاعات دانشجویان دوره فیزیوپاتولوژی دانشگاه علوم پزشکی یزد،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 9، no. 3 (پیاپی 23)، pp. 208–215، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59197/fa