APA:
کپیحجازی، الهه، نقش، زهرا، و سنگری، علی اکبر. (1388). ادراک از ساختار کلاس با پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای متغیرهای انگیزشی و شناختی. مطالعات روان شناختی، 5(4)، 47-65. SID. https://sid.ir/paper/67732/fa
Vancouver:
کپیحجازی الهه، نقش زهرا، سنگری علی اکبر. ادراک از ساختار کلاس با پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای متغیرهای انگیزشی و شناختی. مطالعات روان شناختی[Internet]. 1388؛5(4):47-65. Available from: https://sid.ir/paper/67732/fa
IEEE:
کپیالهه حجازی، زهرا نقش، و علی اکبر سنگری، “ادراک از ساختار کلاس با پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای متغیرهای انگیزشی و شناختی،” مطالعات روان شناختی، vol. 5، no. 4، pp. 47–65، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67732/fa