مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

718
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

617
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی درونی گروه های آموزشی منتخب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال 1387 (گزارش کوتاه)

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 78

چکیده

 زمینه و هدف: ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه ها برای حرکت در مسیر تعالی, یک ضرورت محسوب می شود. پژوهش حاضر با هدف ارزیابی درونی گروه های آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به انجام رسید.مواد و روش ها: این پژوهش توصیفی - مقطعی در گروه های آموزشی داخلی, زنان و زایمان و روان پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال 1387 به انجام رسید. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مدیران, مدرسین, اعضای هیات علمی, فراگیران, مسوولین کتابخانه و بیماران مربوط به گروه های مربوطه بود. داده ها با استفاده از پنج نوع پرسشنامه گردآوری و با استفاده از آمار توصیفی تجزیه و تحلیل شدند.یافته ها: نتایج نشان می داد که از 9 عامل ارزیابی شده, عامل کیفیت درمان و مراقبت از بیمار (3.50±0.51) بیشترین و عامل پژوهش (1.91±0.85) کمترین نمره را در ارزیابی درونی گروه های مورد مطالعه به خود اختصاص دادند.نتیجه گیری: نقش مولفه پژوهش در برنامه گروه های آموزشی مورد مطالعه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. پیشنهاد می شود با اتکا به توانمندی های بالقوه دانشجویان و تقویت انگیزش اعضای هیات علمی, انجام پژوهش های کاربردی برای بهبود کیفیت خدمات آموزشی و پژوهشی دانشگاه در اولویت قرار گیرد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، علیرضا، صادقی فر، جمیل، موسوی، سیدمیثم، و خدایاری، رحیم. (1392). ارزیابی درونی گروه های آموزشی منتخب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال 1387 (گزارش کوتاه). مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 12(1 (پی در پی 48))، 71-78. SID. https://sid.ir/paper/71089/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی علیرضا، صادقی فر جمیل، موسوی سیدمیثم، خدایاری رحیم. ارزیابی درونی گروه های آموزشی منتخب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال 1387 (گزارش کوتاه). مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان[Internet]. 1392؛12(1 (پی در پی 48)):71-78. Available from: https://sid.ir/paper/71089/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا میرزایی، جمیل صادقی فر، سیدمیثم موسوی، و رحیم خدایاری، “ارزیابی درونی گروه های آموزشی منتخب دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سال 1387 (گزارش کوتاه)،” مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، vol. 12، no. 1 (پی در پی 48)، pp. 71–78، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/71089/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button