APA:
کپیبدری گرگری، رحیم، و فتحی آذر، اسکندر. (1386). مقایسه تاثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجو معلمان. مطالعات تربیتی و روان شناسی، 8(2)، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/99328/fa
Vancouver:
کپیبدری گرگری رحیم، فتحی آذر اسکندر. مقایسه تاثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجو معلمان. مطالعات تربیتی و روان شناسی[Internet]. 1386؛8(2):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/99328/fa
IEEE:
کپیرحیم بدری گرگری، و اسکندر فتحی آذر، “مقایسه تاثیر یادگیری مبتنی بر حل مساله گروهی و آموزش سنتی بر تفکر انتقادی دانشجو معلمان،” مطالعات تربیتی و روان شناسی، vol. 8، no. 2، pp. 27–42، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/99328/fa