APA:
کپیمومنی، حمید، صالحی، اشرف، و صادقی، هاجر. (1396). مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 10(4)، 234-244. SID. https://sid.ir/paper/174214/fa
Vancouver:
کپیمومنی حمید، صالحی اشرف، صادقی هاجر. مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1396؛10(4):234-244. Available from: https://sid.ir/paper/174214/fa
IEEE:
کپیحمید مومنی، اشرف صالحی، و هاجر صادقی، “مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 10، no. 4، pp. 234–244، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174214/fa