مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,452
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

975
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری

صفحات

 صفحه شروع 234 | صفحه پایان 244

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

مومنی، حمید، صالحی، اشرف، و صادقی، هاجر. (1396). مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 10(4)، 234-244. SID. https://sid.ir/paper/174214/fa

Vancouver: کپی

مومنی حمید، صالحی اشرف، صادقی هاجر. مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1396؛10(4):234-244. Available from: https://sid.ir/paper/174214/fa

IEEE: کپی

حمید مومنی، اشرف صالحی، و هاجر صادقی، “مقایسه تاثیر روش تدریس یادگیری مبتنی بر حل مساله و نقشه مفهومی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 10، no. 4، pp. 234–244، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/174214/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا