APA:
کپیصحت، سعید، نوربخش، سیدکامران، و رضایی حاجی دهی، لیلا. (1393). بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت های بیمه وابسته به بانک ها). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، 29(3 (مسلسل 115))، 153-175. SID. https://sid.ir/paper/100827/fa
Vancouver:
کپیصحت سعید، نوربخش سیدکامران، رضایی حاجی دهی لیلا. بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت های بیمه وابسته به بانک ها). پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)[Internet]. 1393؛29(3 (مسلسل 115)):153-175. Available from: https://sid.ir/paper/100827/fa
IEEE:
کپیسعید صحت، سیدکامران نوربخش، و لیلا رضایی حاجی دهی، “بهبود وفاداری مشتریان با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند استراتژیک (مطالعه موردی : شرکت های بیمه وابسته به بانک ها)،” پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه)، vol. 29، no. 3 (مسلسل 115)، pp. 153–175، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100827/fa