مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

231
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

130
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی تحول دیجیتال بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری سلامت

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 زمینه و هدف: اخلاق در بازاریابی و استفاده از فناوری های به روز به عنوان دو عامل راهبردی در صنعت گردشگری سلامت امروزی, مطرح است, لذا پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی تحول دیجیتال بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری صورت گرفته است. روش: روش پژوهش حاضر کیفی و با استفاده از روش داده بنیاد است. داده های این پژوهش از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته با تکنیک گلوله برفی به دست آمد که برای مصاحبه با هشت نفر از اساتید دانشگاهی خبره در بازاریابی اخلاق مدارانه دیجیتال و هشت نفر از مدیران خبره صنعت گردشگری سلامت به اشباع نظری رسید. پس از انجام سه مرحله کدگذاری باز, محوری و انتخابی, الگوی پارادایمی پژوهش تدوین گردید, استحکام داده ها بر اساس معیارهای باورپذیری, اطمینان پذیری, انتقال پذیری و تأییدپذیری بررسی و مورد تأیید قرار گرفت. ملاحظات اخلاقی: در پژوهش حاضر, جنبه های اخلاقی توضیح اهداف مطالعه, آزادبودن مشارکت کنندگان برای خروج از مطالعه و حفظ رازداری و محرمانگی رعایت گردید. یافته ها: الگوی ارائه شده, پدیده محوری تحول دیجیتال در بازاریابی اخلاق مدارانه با مؤلفه های راه حل جامع بازاریابی اخلاق مدارانه دیجیتال, محصول دیجیتال سلامت محور, قیمت گذاری دیجیتال اخلاقی, ترفیع دیجیتال اخلاقی, توزیع دیجیتال اخلاقی, بخش بندی در بازاریابی اخلاق مدارانه دیجیتال و مصرف کننده دیجیتال و همچنین شرایط علّی, شرایط مداخله گر, شرایط زمینه ای, راهبردها و پیامدهای آن بررسی و تبیین می نماید. راهبردهای جایگاه یابی نام تجاری اخلاق مدارانه دیجیتال و تجارت الکترونیک اخلاقی در گردشگری سلامت و همچنین پیامد قصد خرید خدمات گردشگری سلامت از مهم ترین یافته های پژوهش می باشد. نتیجه گیری: این پژوهش الگویی جامع در خصوص تحول دیجیتال در بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری سلامت ارائه می دهد و با توجه به هدف وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی در خصوص خدمات دیجیتالی, صنعت گردشگری سلامت به عنوان صنعتی مبتنی بر اطلاعات و ارتباطات گسترده بین المللی و داخلی, بسیار سریع تحت تأثیر فناوری دیجیتال خواهد گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    دانش‌ پژوه، عرفان، آندرواژ، لیلا، و آریا، کیومرث. (1401). طراحی الگوی تحول دیجیتال بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری سلامت. اخلاق پزشکی، 16(47 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/1120458/fa

    Vancouver: کپی

    دانش‌ پژوه عرفان، آندرواژ لیلا، آریا کیومرث. طراحی الگوی تحول دیجیتال بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری سلامت. اخلاق پزشکی[Internet]. 1401؛16(47 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/1120458/fa

    IEEE: کپی

    عرفان دانش‌ پژوه، لیلا آندرواژ، و کیومرث آریا، “طراحی الگوی تحول دیجیتال بازاریابی اخلاق مدارانه در صنعت گردشگری سلامت،” اخلاق پزشکی، vol. 16، no. 47 ، pp. 00–00، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1120458/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button