مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,006
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,118
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر تصویر سازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته

صفحات

 صفحه شروع 33 | صفحه پایان 52

چکیده

 مدیریت راهبردی برند دربرگیرنده مجموعه ای از فعالیت ها به منظور ایجاد, حفظ و گسترش ارزش ویژه برند است. در این میان, پیاده سازی راهبردهای برندینگ, جهت حفظ و گسترش این ارزش از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. از اینرو تحقیق مزبور درصدد است تا عناصر اصلی پیاده سازی راهبردهای برندینگ )با تمرکز بر تقویت تصویر برند( در صنعت بانکداری را شناسایی کند و آنها را در قالب الگوی مفهومی بازنمایی و سنجش نماید. به این منظور از روش تحقیق آمیخته اکتشافی )کیفی- کمی( برای شناسایی ذهنیت های اصلی حاکم بر برندهای بانکها استفاده شده است. در این رابطه یافته ها نشان دادند که چهار متغیر تصویر سازمانی, تصور از کارکنان, تصور از خدمات و تصور از شعب, اصلی ترین ابعاد ذهنی برند بانکها بوده و تصویر سازمانی, به عنوان یکی از منابع ایجادکننده ارزش ویژه برند, تحت تاثیر سه عامل دیگر قرار می گیرد. بنابراین تصور از کارکنان, تصور از خدمات و تصور از شعب, اصلی ترین عناصر پیاده سازی راهبرد برند در صنعت بانکداری محسوب می شوند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

دیوانداری، علی، الهیاری، اشکان، و براری، مجتبی. (1390). شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر تصویر سازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 10(6 (پیاپی 39))، 33-52. SID. https://sid.ir/paper/115499/fa

Vancouver: کپی

دیوانداری علی، الهیاری اشکان، براری مجتبی. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر تصویر سازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1390؛10(6 (پیاپی 39)):33-52. Available from: https://sid.ir/paper/115499/fa

IEEE: کپی

علی دیوانداری، اشکان الهیاری، و مجتبی براری، “شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر تصویر سازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 10، no. 6 (پیاپی 39)، pp. 33–52، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/115499/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button