APA:
کپیتوزنده جانی، حسن، صدیقی، کاظم، نجات، حمید، و کمال پور، نسرین. (1386). اثر بخشی نسبی آموزش های شناختی رفتاری عزت نفس بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 21(16)، 41-56. SID. https://sid.ir/paper/127515/fa
Vancouver:
کپیتوزنده جانی حسن، صدیقی کاظم، نجات حمید، کمال پور نسرین. اثر بخشی نسبی آموزش های شناختی رفتاری عزت نفس بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1386؛21(16):41-56. Available from: https://sid.ir/paper/127515/fa
IEEE:
کپیحسن توزنده جانی، کاظم صدیقی، حمید نجات، و نسرین کمال پور، “اثر بخشی نسبی آموزش های شناختی رفتاری عزت نفس بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 21، no. 16، pp. 41–56، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127515/fa