APA:
کپیاسلامیان، حسن، اسلامیان، زهرا، و کرمی، مرتضی. (1397). مطالعه رابطه بین میزان به کارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیه علمی دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 15(29 (پیاپی 56) )، 132-147. SID. https://sid.ir/paper/127560/fa
Vancouver:
کپیاسلامیان حسن، اسلامیان زهرا، کرمی مرتضی. مطالعه رابطه بین میزان به کارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیه علمی دانشجویان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1397؛15(29 (پیاپی 56) ):132-147. Available from: https://sid.ir/paper/127560/fa
IEEE:
کپیحسن اسلامیان، زهرا اسلامیان، و مرتضی کرمی، “مطالعه رابطه بین میزان به کارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیه علمی دانشجویان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 15، no. 29 (پیاپی 56) ، pp. 132–147، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/127560/fa