APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، تقوی فرد، محمدتقی، و رستمی، نسرین. (1389). مدلی برای سنجش تاثیر قابلیت اعتماد برند بانک ها بر تعهد وفاداری مشتریان. علوم مدیریت ایران، 5(20)، 69-88. SID. https://sid.ir/paper/130409/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، تقوی فرد محمدتقی، رستمی نسرین. مدلی برای سنجش تاثیر قابلیت اعتماد برند بانک ها بر تعهد وفاداری مشتریان. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1389؛5(20):69-88. Available from: https://sid.ir/paper/130409/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، محمدتقی تقوی فرد، و نسرین رستمی، “مدلی برای سنجش تاثیر قابلیت اعتماد برند بانک ها بر تعهد وفاداری مشتریان،” علوم مدیریت ایران، vol. 5، no. 20، pp. 69–88، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130409/fa