APA:
کپیسرهنگی، فروغ، معصومی، معصومه، عبادی، عباس، سیدمظهری، مرجان، و رحمانی، آزاد. (1389). مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر «سخنرانی» و «نقشه مفخومی» بر سطوح یادگیری شناختی. پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)، 3(1)، 1-5. SID. https://sid.ir/paper/151588/fa
Vancouver:
کپیسرهنگی فروغ، معصومی معصومه، عبادی عباس، سیدمظهری مرجان، رحمانی آزاد. مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر «سخنرانی» و «نقشه مفخومی» بر سطوح یادگیری شناختی. پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)[Internet]. 1389؛3(1):1-5. Available from: https://sid.ir/paper/151588/fa
IEEE:
کپیفروغ سرهنگی، معصومه معصومی، عباس عبادی، مرجان سیدمظهری، و آزاد رحمانی، “مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر «سخنرانی» و «نقشه مفخومی» بر سطوح یادگیری شناختی،” پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)، vol. 3، no. 1، pp. 1–5، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151588/fa