APA:
کپیسرهنگی، فروغ، معصومی، معصومه، عبادی، عباس، سیدمظهری، مرجان، رحمانی، آزاد، و رییسی فر، افسانه. (1389). تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)، 3(4)، 143-148. SID. https://sid.ir/paper/151650/fa
Vancouver:
کپیسرهنگی فروغ، معصومی معصومه، عبادی عباس، سیدمظهری مرجان، رحمانی آزاد، رییسی فر افسانه. تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری. پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)[Internet]. 1389؛3(4):143-148. Available from: https://sid.ir/paper/151650/fa
IEEE:
کپیفروغ سرهنگی، معصومه معصومی، عباس عبادی، مرجان سیدمظهری، آزاد رحمانی، و افسانه رییسی فر، “تاثیر روش تدریس نقشه مفهومی بر مهارت های تفکر انتقادی دانشجویان پرستاری،” پرستاری مراقبت ویژه IRANIAN JOURNAL OF CRITICAL CARE NURSING (IJCCN)، vol. 3، no. 4، pp. 143–148، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/151650/fa