مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,708
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,135
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

6

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه اثربخشی روش های آموزش مهارت ابراز وجود و حل مساله بر سازگاری و پرخاشگری دانش آموزان دختر سال اول متوسطه

صفحات

 صفحه شروع 7 | صفحه پایان 26

چکیده

 در این پژوهش, اثربخشی دو روش آموزش مهارت ابراز وجود و حل مساله بر میزان سازگاری و پرخاشگری دانش آموزان بررسی و مقایسه گردیده, برای اندازه گیری متغیرها از پرسشنامه شخصیتی آیزنگ و پرسشنامه سازگاری AISS ویژه دانش آموزان دبیرستانی بهره گیری شده و نمونه آماری شامل 45 نفر از دانش آموزان دختر سال اول شهر رامسر که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای, متناسب با حجم جامعه انتخاب شده اند. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از تحلیل واریانس استفاده شده و یافته های پژوهش نشان می دهند که اثربخشی آموزش ابراز وجود و حل مساله که بر سازگاری و پرخاشگری دانش آموزان موثر بوده اند.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

قربان شیرودی، شهره، خلعتبری، جواد، تودار، سیدرسول، مبلغی، نفیسه، و صالحی، محمد. (1389). مقایسه اثربخشی روش های آموزش مهارت ابراز وجود و حل مساله بر سازگاری و پرخاشگری دانش آموزان دختر سال اول متوسطه. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 5(15)، 7-26. SID. https://sid.ir/paper/175125/fa

Vancouver: کپی

قربان شیرودی شهره، خلعتبری جواد، تودار سیدرسول، مبلغی نفیسه، صالحی محمد. مقایسه اثربخشی روش های آموزش مهارت ابراز وجود و حل مساله بر سازگاری و پرخاشگری دانش آموزان دختر سال اول متوسطه. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1389؛5(15):7-26. Available from: https://sid.ir/paper/175125/fa

IEEE: کپی

شهره قربان شیرودی، جواد خلعتبری، سیدرسول تودار، نفیسه مبلغی، و محمد صالحی، “مقایسه اثربخشی روش های آموزش مهارت ابراز وجود و حل مساله بر سازگاری و پرخاشگری دانش آموزان دختر سال اول متوسطه،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 5، no. 15، pp. 7–26، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175125/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا