APA:
کپیمحمدی، شبنم، و شفیعیان، ریحانه. (1397). تکنولوژی های آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 13(3 )، 260-267. SID. https://sid.ir/paper/208153/fa
Vancouver:
کپیمحمدی شبنم، شفیعیان ریحانه. تکنولوژی های آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1397؛13(3 ):260-267. Available from: https://sid.ir/paper/208153/fa
IEEE:
کپیشبنم محمدی، و ریحانه شفیعیان، “تکنولوژی های آموزشی موثر بر یادگیری درس آناتومی از دیدگاه دانشجویان پزشکی،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 13، no. 3 ، pp. 260–267، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208153/fa