APA:
کپیحاجی پورشوشتری، عبدالحمید، و اصلانی، رضا. (1395). نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS). مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس، 3(7)، 59-76. SID. https://sid.ir/paper/257156/fa
Vancouver:
کپیحاجی پورشوشتری عبدالحمید، اصلانی رضا. نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS). مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس[Internet]. 1395؛3(7):59-76. Available from: https://sid.ir/paper/257156/fa
IEEE:
کپیعبدالحمید حاجی پورشوشتری، و رضا اصلانی، “نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری ملی و بین المللی حوزه خلیج فارس با استفاده از سیستم مدیریت مقصد (DMS)،” مطالعات فرهنگی و سیاسی خلیج فارس، vol. 3، no. 7، pp. 59–76، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/257156/fa