Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

356
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

454
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد® ) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا

صفحات

 صفحه شروع 376 | صفحه پایان 384

چکیده

 هدف از این مطالعه, بررسی اثر بخشی روش آموزش الکترونیک و ارزیابی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا در "آموزش نحوه کاربرد اشکال دارویی به بیماران(بابد® )", برای دانشجویان داروسازی است. مطالعه حاضر به صورت نیمه تجربی و بین80نفر از دانشجویان داروسازی دانشگاه جندی شاپور اهواز در دو گروه (جمعیت آزمایش40نفره با آموزش سخنرانی, و جمعیت آزمایش 40 نفره با آموزش الکترونیک) در سال 1397-1398-انجام شده است. ابتدا یک پکیج آموزشی الکترونیک برای آموزش نحوه کاربرد اشکال دارویی به دانشجویان داروسازی طراحی و ساخته شد. یک گروه از دانشجویان, آموزش نحوه استفاده از اشکال دارویی را به روش سخنرانی و گروه دیگر به صورت الکترونیک و ارزیابی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا دریافت کردند. نتیجه آنالیز آزمون t با دو نمونه مستقل نشان داد (001/0>p و 85/8=t)که یادگیری در دانشجویانی که تحت آموزش الکترونیک و ارزیابی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا در نحوه استفاده از اشکال دارویی قرار گرفته اند به طرز معنا داری بیشتر از گروه سخنرانی می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    نورافروز، رامین، اسلامی، کاوه، ایزدپناه، ماندانا، سیاح برگرد، مهدی، کوتی، لیلا، و سلیمانی، سعیدمحمد. (1398). ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد® ) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 10(4 )، 376-384. SID. https://sid.ir/paper/358342/fa

    Vancouver: کپی

    نورافروز رامین، اسلامی کاوه، ایزدپناه ماندانا، سیاح برگرد مهدی، کوتی لیلا، سلیمانی سعیدمحمد. ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد® ) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1398؛10(4 ):376-384. Available from: https://sid.ir/paper/358342/fa

    IEEE: کپی

    رامین نورافروز، کاوه اسلامی، ماندانا ایزدپناه، مهدی سیاح برگرد، لیلا کوتی، و سعیدمحمد سلیمانی، “ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد® ) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 10، no. 4 ، pp. 376–384، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/358342/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا