APA:
کپیخانجانی، زینب، فرجی، رضا، و فاروقی، پریا. (1394). اثربخشی آموزش خودنظم دهی بر کنش های اجرایی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 12(45)، 51-59. SID. https://sid.ir/paper/101264/fa
Vancouver:
کپیخانجانی زینب، فرجی رضا، فاروقی پریا. اثربخشی آموزش خودنظم دهی بر کنش های اجرایی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1394؛12(45):51-59. Available from: https://sid.ir/paper/101264/fa
IEEE:
کپیزینب خانجانی، رضا فرجی، و پریا فاروقی، “اثربخشی آموزش خودنظم دهی بر کنش های اجرایی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 12، no. 45، pp. 51–59، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101264/fa