APA:
کپیکاشفی ممقانی، شهرام، ارشد، محمد، و بدری گرگری، رحیم. (1399). بررسی تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی بر بهبود پیشرفت تحصیلی و کاهش اختلالات رفتاری در افراد مبتلا به اختلال سلوک. روان پرستاری، 8(1 )، 10-18. SID. https://sid.ir/paper/385902/fa
Vancouver:
کپیکاشفی ممقانی شهرام، ارشد محمد، بدری گرگری رحیم. بررسی تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی بر بهبود پیشرفت تحصیلی و کاهش اختلالات رفتاری در افراد مبتلا به اختلال سلوک. روان پرستاری[Internet]. 1399؛8(1 ):10-18. Available from: https://sid.ir/paper/385902/fa
IEEE:
کپیشهرام کاشفی ممقانی، محمد ارشد، و رحیم بدری گرگری، “بررسی تاثیر برنامه یادگیری اجتماعی-هیجانی بر بهبود پیشرفت تحصیلی و کاهش اختلالات رفتاری در افراد مبتلا به اختلال سلوک،” روان پرستاری، vol. 8، no. 1 ، pp. 10–18، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/385902/fa