APA:
کپیصحت، سعید، باجمالوی رستمی، حمیده، و کشکولی، محبوبه. (1391). تاثیر آمیخته های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه کارآفرین. مدیریت بازرگانی، 4(2 (12))، 71-90. SID. https://sid.ir/paper/483746/fa
Vancouver:
کپیصحت سعید، باجمالوی رستمی حمیده، کشکولی محبوبه. تاثیر آمیخته های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه کارآفرین. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(2 (12)):71-90. Available from: https://sid.ir/paper/483746/fa
IEEE:
کپیسعید صحت، حمیده باجمالوی رستمی، و محبوبه کشکولی، “تاثیر آمیخته های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه کارآفرین،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 2 (12)، pp. 71–90، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/483746/fa