APA:
کپیراموز، نجمه، مشبکی، اصغر، احمدی، پرویز، و خدادادحسینی، سیدحمید. (1391). سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران). مدیریت بازرگانی، 4(4)، 93-106. SID. https://sid.ir/paper/488056/fa
Vancouver:
کپیراموز نجمه، مشبکی اصغر، احمدی پرویز، خدادادحسینی سیدحمید. سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(4):93-106. Available from: https://sid.ir/paper/488056/fa
IEEE:
کپینجمه راموز، اصغر مشبکی، پرویز احمدی، و سیدحمید خدادادحسینی، “سنجش میزان گرایش به بازاریابی داخلی در صنایع خدماتی (مطالعه موردی: صنعت بانکداری ایران)،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 4، pp. 93–106، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/488056/fa