APA:
کپیخزایی پول، جواد، قندهاری، مهسا، بهارستان، امید، بالویی جام خانه، هادی، و کیالاشکی، جعفر. (1391). سنجش کارائی ارزش ویژه برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA (مطالعه موردی برند خودرو در شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی، 4(3)، 137-154. SID. https://sid.ir/paper/490236/fa
Vancouver:
کپیخزایی پول جواد، قندهاری مهسا، بهارستان امید، بالویی جام خانه هادی، کیالاشکی جعفر. سنجش کارائی ارزش ویژه برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA (مطالعه موردی برند خودرو در شهر اصفهان). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(3):137-154. Available from: https://sid.ir/paper/490236/fa
IEEE:
کپیجواد خزایی پول، مهسا قندهاری، امید بهارستان، هادی بالویی جام خانه، و جعفر کیالاشکی، “سنجش کارائی ارزش ویژه برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA (مطالعه موردی برند خودرو در شهر اصفهان)،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 3، pp. 137–154، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490236/fa