APA:
کپیگوهررستمی، حمیدرضا، مهرعلی تبار، حکیمه، و بنار، نوشین. (1394). ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب. پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)، 11(22)، 159-167. SID. https://sid.ir/paper/492997/fa
Vancouver:
کپیگوهررستمی حمیدرضا، مهرعلی تبار حکیمه، بنار نوشین. ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب. پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)[Internet]. 1394؛11(22):159-167. Available from: https://sid.ir/paper/492997/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا گوهررستمی، حکیمه مهرعلی تبار، و نوشین بنار، “ارتباط بین کیفیت خدمات و رفتار مشتریان مراکز آمادگی جسمانی و ارائه الگوی مناسب،” پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)، vol. 11، no. 22، pp. 159–167، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/492997/fa