APA:
کپیغفاریان شایستگی، مینا، و علی زاده، حمید. (1393). اثربخشی تمرین های ادراکی- دیداری بر بهبود توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (مطالعه تک موردی). مطالعات ناتوانی، 4(9)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/518457/fa
Vancouver:
کپیغفاریان شایستگی مینا، علی زاده حمید. اثربخشی تمرین های ادراکی- دیداری بر بهبود توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (مطالعه تک موردی). مطالعات ناتوانی[Internet]. 1393؛4(9):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/518457/fa
IEEE:
کپیمینا غفاریان شایستگی، و حمید علی زاده، “اثربخشی تمرین های ادراکی- دیداری بر بهبود توجه کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی (مطالعه تک موردی)،” مطالعات ناتوانی، vol. 4، no. 9، pp. 0–0، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518457/fa