APA:
کپیابراهیمی، سیدعباس، و باقری قره بلاغ، هوشمند. (1397). واکاوی نقش تجربه برند, انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/525596/fa
Vancouver:
کپیابراهیمی سیدعباس، باقری قره بلاغ هوشمند. واکاوی نقش تجربه برند, انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/525596/fa
IEEE:
کپیسیدعباس ابراهیمی، و هوشمند باقری قره بلاغ، “واکاوی نقش تجربه برند, انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525596/fa