مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

293
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

290
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی نقش تجربه برند، انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 منطق چیرگی کالا در بازاریابی, جای خود را به منطق چیرگی خدمات داده است؛ که در این میان, مشتری را کانون توجه قرار داده و در بسیاری از فرایندهای شرکت از طراحی ایده تا تولید ایده مشتری را درگیر کرده است. این به نوبه خود؛ اهمیت مشارکت مشتری در فرایند هم آفرینی ارزش را برجسته می کند. با توجه به اهمیت این موضوع, مطالعه حاضر نگرش مشتریان را نسبت به فرایند هم آفرینی ارزش موردمطالعه قرار می دهد. این مطالعه ازلحاظ هدف کاربردی, از نوع تحقیقات توصیفی و با روش پیمایشی است. برای این منظور, نمونه ای 400 نفری از مصرف کنندگان هایپرمارکت در شهر سمنان به صورت تصادفی در دسترس انتخاب شدند. جهت جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه مبتنی بر طیف لیکرت استفاده شد و برای تجزیه وتحلیل داده های پژوهش از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده گردید. یافته های پژوهش نشان می دهد, تجربه برند شرکت, انگیزش مشتریان و رفتار شهروندی مشتری اثر مثبتی بر هنجارهای ذهنی و نگرش هم آفرینی ارزش مشتری دارد. همچنین؛ اثر هنجار ذهنی بر نگرش هم آفرینی ارزش مورد تایید قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، سیدعباس، و باقری قره بلاغ، هوشمند. (1397). واکاوی نقش تجربه برند, انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/525596/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی سیدعباس، باقری قره بلاغ هوشمند. واکاوی نقش تجربه برند, انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/525596/fa

    IEEE: کپی

    سیدعباس ابراهیمی، و هوشمند باقری قره بلاغ، “واکاوی نقش تجربه برند, انگیزش و رفتار شهروندی مشتری بر نگرش هم آفرینی و هنجارهای ذهنی،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525596/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button