APA:
کپینقش، زهرا، قاضی طباطبایی، سیدمحمود، و طرخان، رضاعلی. (1389). الگوی ساختاری رابطه خودکارآمدی, سودمندی ادراک شده و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای یادگیری خود نظم بخش. تازه های علوم شناختی، 12(4 (مسلسل 48))، 36-44. SID. https://sid.ir/paper/82819/fa
Vancouver:
کپینقش زهرا، قاضی طباطبایی سیدمحمود، طرخان رضاعلی. الگوی ساختاری رابطه خودکارآمدی, سودمندی ادراک شده و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای یادگیری خود نظم بخش. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1389؛12(4 (مسلسل 48)):36-44. Available from: https://sid.ir/paper/82819/fa
IEEE:
کپیزهرا نقش، سیدمحمود قاضی طباطبایی، و رضاعلی طرخان، “الگوی ساختاری رابطه خودکارآمدی, سودمندی ادراک شده و پیشرفت تحصیلی: بررسی نقش واسطه ای یادگیری خود نظم بخش،” تازه های علوم شناختی، vol. 12، no. 4 (مسلسل 48)، pp. 36–44، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82819/fa