APA:
کپییادگارزاده، غلامرضا. (1384). بررسی میزان آگاهی معلمان از روش های ارزشیابی تکوینی و میزان کاربرد آن در کلاس درس, نمونه موردی استان همدان. تعلیم و تربیت، 21(3 (مسلسل 83))، 61-85. SID. https://sid.ir/paper/87695/fa
Vancouver:
کپییادگارزاده غلامرضا. بررسی میزان آگاهی معلمان از روش های ارزشیابی تکوینی و میزان کاربرد آن در کلاس درس, نمونه موردی استان همدان. تعلیم و تربیت[Internet]. 1384؛21(3 (مسلسل 83)):61-85. Available from: https://sid.ir/paper/87695/fa
IEEE:
کپیغلامرضا یادگارزاده، “بررسی میزان آگاهی معلمان از روش های ارزشیابی تکوینی و میزان کاربرد آن در کلاس درس, نمونه موردی استان همدان،” تعلیم و تربیت، vol. 21، no. 3 (مسلسل 83)، pp. 61–85، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/87695/fa