APA:
کپیآقازاده، هاشم، و بخشی زاده، الهه. (1389). ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک). اقتصاد و تجارت نوین، 6(21-22)، 123-143. SID. https://sid.ir/paper/118657/fa
Vancouver:
کپیآقازاده هاشم، بخشی زاده الهه. ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک). اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1389؛6(21-22):123-143. Available from: https://sid.ir/paper/118657/fa
IEEE:
کپیهاشم آقازاده، و الهه بخشی زاده، “ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 6، no. 21-22، pp. 123–143، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/118657/fa