APA:
کپیرحمانی، آزاد، محجل اقدم، علیرضا، فتحی آذر، اسکندر، و عبداله زاده مهلانی، فرحناز. (1386). مقایسه تاثیر آموزش بر مبنای نقشه مفهومی با روش تلفیقی بر یادگیری درس فرایند پرستاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 7(1 (پیاپی 17))، 41-49. SID. https://sid.ir/paper/59249/fa
Vancouver:
کپیرحمانی آزاد، محجل اقدم علیرضا، فتحی آذر اسکندر، عبداله زاده مهلانی فرحناز. مقایسه تاثیر آموزش بر مبنای نقشه مفهومی با روش تلفیقی بر یادگیری درس فرایند پرستاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1386؛7(1 (پیاپی 17)):41-49. Available from: https://sid.ir/paper/59249/fa
IEEE:
کپیآزاد رحمانی، علیرضا محجل اقدم، اسکندر فتحی آذر، و فرحناز عبداله زاده مهلانی، “مقایسه تاثیر آموزش بر مبنای نقشه مفهومی با روش تلفیقی بر یادگیری درس فرایند پرستاری دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 7، no. 1 (پیاپی 17)، pp. 41–49، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59249/fa