APA:
کپیفرجی، عبیداله، رمضانی، عباسعلی، و عزیزی، منیره. (1389). بررسی میزان رضایتمندی با توجه به معیار نتایج مشتری مدل اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل در سال 1388. دانشگاه علوم پزشکی زابل (رستمینه)(international journal of basic science in medicine)، 2(3)، 44-51. SID. https://sid.ir/paper/203529/fa
Vancouver:
کپیفرجی عبیداله، رمضانی عباسعلی، عزیزی منیره. بررسی میزان رضایتمندی با توجه به معیار نتایج مشتری مدل اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل در سال 1388. دانشگاه علوم پزشکی زابل (رستمینه)(international journal of basic science in medicine)[Internet]. 1389؛2(3):44-51. Available from: https://sid.ir/paper/203529/fa
IEEE:
کپیعبیداله فرجی، عباسعلی رمضانی، و منیره عزیزی، “بررسی میزان رضایتمندی با توجه به معیار نتایج مشتری مدل اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل در سال 1388،” دانشگاه علوم پزشکی زابل (رستمینه)(international journal of basic science in medicine)، vol. 2، no. 3، pp. 44–51، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/203529/fa