APA:
کپیخواجویی، فاطمه، و نایب زاده، شهناز. (1392). تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). مدیریت بازاریابی، 8(19)، 29-46. SID. https://sid.ir/paper/218903/fa
Vancouver:
کپیخواجویی فاطمه، نایب زاده شهناز. تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):29-46. Available from: https://sid.ir/paper/218903/fa
IEEE:
کپیفاطمه خواجویی، و شهناز نایب زاده، “تاثیر رضایت و بی تفاوتی (اینرسی) بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی: گوشی تلفن همراه)،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 29–46، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218903/fa