APA:
کپیکاظمی، مهدی، و بریدنظیف، یحیی. (1389). عدالت ادراک شده از احیا خدماتی و تاثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی. پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)، 2(3)، 179-202. SID. https://sid.ir/paper/154023/fa
Vancouver:
کپیکاظمی مهدی، بریدنظیف یحیی. عدالت ادراک شده از احیا خدماتی و تاثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی. پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)[Internet]. 1389؛2(3):179-202. Available from: https://sid.ir/paper/154023/fa
IEEE:
کپیمهدی کاظمی، و یحیی بریدنظیف، “عدالت ادراک شده از احیا خدماتی و تاثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی،” پژوهش نامه مدیریت تحول (پژوهش نامه مدیریت)، vol. 2، no. 3، pp. 179–202، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/154023/fa